DM Szenzor kutatás fogyasztói körben

Idén először a direktmarketing-szektorban tevékenykedő szakemberek mellett a fogyasztók iparággal kapcsolatos véleményét is vizsgálta a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített „DM Szenzor” kutatás.

A legfontosabb megfigyelések és következtetések

  • A direktmarketing-csatornák közül a szórólapokra és az e-mailben érkező reklámüzenetekre nyitottak leginkább a fogyasztók, a legtöbb vásárlást is ezek az eszközök generálják.
  • A névre szóló reklámlevelek is hatékony elérést biztosítanak, tízből heten nyitottak az így érkező ajánlatokra.
  • A telefonos megkereséseket kevésbé szeretjük: az SMS-en érkező reklámüzenetekre a fogyasztók kevesebb, mint 40 százaléka nyitott, míg hívások esetén ez az arány már csak 30%.
  • Mind a névre szóló, mind az általános reklámanyagok közül az élelmiszer témájúakat nézik meg leginkább a fogyasztók, és ezek hatására vásárolnak a legtöbben. Ezt követik az elektronikai cikkeket, illetve ruházatot és cipőt hirdető anyagok.

A kutatás hátteréről

Adataink a DM Szenzor kutatásának eredményein alapulnak, mely minden évben felméri a direktmarketing-szektor volumenét, valamint az egyes direktmarketing-eszközök hatékonyságát és jelentőségét. A kutatás idén első alkalommal az iparágban tevékenykedő szakemberek mellett a fogyasztók véleményét is vizsgálta. A felmérésben, mely 2016 januárjában online adatfelvétellel zajlott, 1000 ember vett rész. A minta életkor, nem és régió tekintetében reprezentatív a felnőtt magyar lakosságra nézve.

A kutatás teljes anyaga a szövetség titkárságán megrendelhető PDF formátumban, illetve egy a KutatóCentrum által prezentált workshop formájában is. A DIMSZ tagjai természetesen árkedvezményben részesülnek. A díjak:

– Csak a teljes PDF dokumentum e-mailen:                                                   159.900 forint + ÁFA
– Csak a teljes PDF dokumentum DIMSZ tagok számára
(a Magyar Posta támogatásának köszönhetően):                                               9.900 forint + ÁFA

– Személyes prezentáció:                                                                                        189.900 forint + ÁFA
– Személyes prezentáció DIMSZ tagok számára:
(a Magyar Posta támogatásának köszönhetően):                                             24.900 forint + ÁFA

Megrendeléseiket és kérdéseiket a következő elérhetőségeken várjuk:

Lugosi Boglárka
főtitkár
email: lugosi.boglarka(at)dimsz.hu
telefon: +36 1 413 6397

Direkt és Interaktív Marketing Szövetség
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.

DIMSZ-logo-2012-vertical

posta logo 165x100

 

 

 

Reklámok

DM Szenzor kutatás fogyasztói körben” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s